Födelsedagskort

För någon dag sedan gjorde jag ett kort till en liten charmig kille som nyss fyllt 1år. Precis innan jag skulle sätta mig ner och börja med kortet var jag in på Karros blogg och läste då om bloggpartyt hon är med i. Bloggpartyt innebär att flera bloggare har gått samman och har utmaningar under samma tidsperiod. Superkul!!!

Karros utmaning är att scrappa i annorlunda former. Man kan välja mellan att göra ett kort eller en LO men det ska inte vara ett vanligt traditionellt kort eller LO utan det ska helt enkelt vara annorlunda i formen eller vikningen på något sätt. Detta hakade jag naturligtvis genast på och resultatet blev detta:

DSC_0368
DSC_0364

TACK än en gång för alla era gulliga kommentarer! Det värmer otroligt mycke´!!!

Kram ztina

7 responses to “Födelsedagskort

Kommentera

