So unbelievably cute

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat lite alster… Bättre sent än aldrig!

Den här LO:n gjorde jag faktiskt för några veckor sedan… Den är på lilla, söta Jonathan, bara 4 veckor gammal…

DSC_0010

Det blåa pappret är faktiskt taget från en Prima-förpackning. Tror till och med att det var fjärilen på layouten som hade den som bakgrund. Sedan har jag använt mig av brunt och vitt cardstock, lite transparant notpapper och en ram från ett Paintable-papper. Dekorationerna är blommor från Prima, brads, metallcirklar med fötter på och metalltråd som jag gjort till spiraler. Rubriken är delvis utskriven på datorn och delvis från ett väldigt (!) gammalt alfabet som jag hittade i gömmorna. Har ingen aning om vart det kommer ifrån…

Nu när flera alster är fotade ska det väl inte dröja lika länge till nästa uppdatering!! (hoppas jag)

Kram ztina

7 responses to “So unbelievably cute

  • Sara

    Jättefin lo och vilket underbart kort på Jonathan!

  • Carola

    So unbelievably cute – Både lillkillen och LO´n. Superläckert, helt enkelt.
    /Kram Carola

  • Catta

    Men så underbar! Perfekt rubrik och riktigt snyggt upplägg. Den känns både frisk och fräch samtidigt som varm och mysig- som Jonathan!
    Kram Catta

  • carina

    UNDERBART !!! både LO och Jonathan !

    Kram Carina

  • Angelica

    Sååååå ljuvlig!

    Och det där med prima-pappret… Jag sparar alla sådana bakgrunder – de är ju ofta riktigt snygga och med läckra swirls/dekos/färger, etc… Ekonomiskt och smart!

    Layouten är grymt fin, så vacker och vilken guldklimp lillkillen är! De där ögonen ser farligt charmiga ut!

    Hoppas allt är bra med dig tjejen!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

  • Petra/trollet

    Oj vad fin!!! Gillar det svartvita och alla små detaljer! Vilken härlig idé att scrappa ett ordspråk………..

  • Helén

    Den är helt ljuvlig!! Gillar verkligen utklippta detaljer, det ger ett helt annat djup till en LO. Primas förpackningar är verkligen snygga, sparar själv alla jag kommer åt! Det där gamla alfabetet har nog jag också ligger nånstans, tack för påminnelsen!! 🙂

Kommentera

