2 månader

Så har min lilla gullunge då blivit 2 månader, jag kan inte riktigt förstå att tiden gått så fort! Jag tycker att det var alldeles nyss som vi låg där på BB och jag fick se honom för första gången!!!

Här kommer lite nya bilder på honom, på dessa är han 7 veckor gammal och i full fart med att ”prata” med kompisen papegojan! Ni ska tro att de har mycket skoj att berätta för varann…

DSC_0746sepia

DSC_0748sepia

Snart börjar det rulla in lite fler alster här i bloggen, jag har bara inte hunnit fota dem än. Men det kommer snart, redan imorgon hade jag tänkt uppdatera med lite altrat…

Kram ztina

7 responses to “2 månader

  • Mia

    Åhhhhh en sån goding =)
    Ser fram emot dina alster som kommer framöver!
    Lycka till med träffen !!!

    Kram/Mia

  • Pimmi

    2 Månader??? Helt otroligt vad tiden går fort. Han är så otroligt söt lillen Ha det bra Kram Emma

  • Marina Risberg

    Åh, vilka fina kort på Jonathan!
    Krama honom från moster

  • Karolina

    Men åh vilken gobit han är! Så fina kort! Visst är det otroligt vad fort tiden går..
    Tänk min lilla bäbis är 1 år och 3 månader snart. Vart tar tiden vägen!?
    Ha det så bra så ses vi väl snart på nån träff.

  • Carola

    Så roligt få se honom växa och utvecklas! Fantastiskt! Vilket litet underverk!
    /Kram Carola

  • Mormor

    Mormors gullunge ! Han blir nog lika pratglad som sin far,han släktar då inte på sin mor ,haha

  • Angelica

    Nä, men halleda vilken sötnos han är! Så himla söt alltså! *smälter*
    Och 2 månader redan??? Tyckte inte det var längesen man fick se de första fotona av honom… Tiden går alldeles för snabbt!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

Kommentera

