Award!

För väldigt länge sen (känns det som) fick jag en jättefin award av Angelica! Och nu är det dags att skicka den vidare!!!

Så denna gång går awarden till några av de bloggar jag besöker oftast:

Essmo, Kamilla, Mia och så naturligtvis tillbaka till Angelica! Hoppas det uppmuntrar lite….

Kram ztina

3 responses to “Award!

  • Karin / Essmo

    Hej ! Tack snälla du för de fina orden i min blogg å för denna award, blir verkligen jätteglad 🙂 Det värmer gött i en scrapsjäl! 🙂
    Hoppas allt är bra med dig å den lille?!
    kram kram!

  • Kamilla

    ÅÅÅÅ TACK snälla vännen, så glad och hedrad jag blir!!!
    TUSEN TACK!!
    Kram kram

  • Carita/Sagapo

    Hej! Vad söt här är din lille prins!! En av mina killar är också tvilling, som jag själv.
    Lite rastlösa är vi tvillingar, vilket har lett till att både jag och yngste sonen älskar att resa.
    Ha en skön sommar.
    Kram Carita

Kommentera

