säg det med blommor…

Nu hade jag äntligen tänkt lägga ut lite nya alster, det var ju ett tag sen sist… Dagarna går så fort! Det här minialbumet har jag gjort som DT-alster till Scrap-Ateljen. När jag fick de fina papprena från Lime Rickey i mitt DT-paket kände jag på en gång att jag ville göra ett minialbum. Och eftersom färgerna gick så bra ihop med en ask där det en gång legat Petaloo-blommor i så fick den bli stommen för albumet. Däremot ville jag inte ha med några foton med så därför valde jag att göra ett album om blomsterspråket och vad de olika färgerna betyder i en bukett. Så här ser albumet ut när det ligger i asken…

DSC_0014

DSC_0019

Och här kommer lite bilder på själva albumet…

DSC_0022

DSC_0027

DSC_0034

DSC_0038

DSC_0040

DSC_0043

DSC_0045

Jag tyckte att det blev ett väldigt färgstarkt och somrigt album som man blir glad av! Och det är faktiskt himla kul att nån gång skapa utan foton…

Nu är det nån här hemma som vill ha mat så det är bäst jag ilar iväg… =)

Kram ztina

9 responses to “säg det med blommor…

Kommentera

