Ingenting nytt…

Har tyvärr inget nytt att lägga in ännu, men det kommer inom kort – jag lovar!!! Sitter och scrappar lite smått då och då, i väntan på lilla pyret!!! Just nu håller jag på med ett minialbum till en som fyller år…
På tal om lilla pyret, som inte alls verkar vilja komma ut i ljuset 😦 , så har vi idag gått över 14 dagar(!). OOOOOLIDLIG väntan kan jag tala om. Men nu kan det ju bara inte vara länge kvar, eller hur!? Vi får väl se om de behöver starta igång mig eller inte…

Kan i alla fall meddela om en liten vinst!! 🙂 Alltid lika roligt! Förra månaden var jag med på en skisstävling hos Svensk Scrapbooking med denna LO som jag visat tidigare:

DSC_0448

Nu är röstningen avgjord och jag kom delad etta tillsammans med två andra fina bidrag! Superkul!

Hoppas att Du har det bra och att livet är på topp!
Kram ztina

12 responses to “Ingenting nytt…

  • Carola

    Stort Grattis till vinsten!!!
    Och jag fortsätter kolla webbisarna… Till slut så är Ni en till, fast väntan är lååång.
    /Kram Carola

  • Mia

    GRATTIS till vinsten….alltid roligt att vinna =)

    Håller tummarna för att pyret kikar ut snart….oj oj 14 dgr. är lång väntan!!
    Men nu måste det vara nära…..så jag passar på att säga LYCKA TILL!!!!!

    Väntar med spänning för att få höra fortsättningen 😉

    Stor varm lycka till KRAM//Mia

  • Catarina

    Grattis så kul att du kom på delad första plats.
    Jag önskar er Lycka till och hoppas att pyret visar sig snart.
    sköt om er!

  • anna öberg

    Grattis till vinsten!

    Jag håller också utkik som de andra på webbisarna…ja nog förstår jag också att du är lite less på att gå och vänta. Våra krabater verkar trivas alltför mycket i våra magar…:-) Imorgon är det ju tänkt för mig att få, men jag tvivlar…även om jag har förvärkar och så, men det har inte riktigt kommit igång med regelbundna värkar ännu…

    Lycka till i allafall, som du sa tidigare så kanske vi syns där uppe…

    kram//Anna

  • Pimmi

    Stort Grattis till vinsten, den är ju så underbart snygg och cool den där LO.n Jättekul att du vann!
    Jo du snart kommer den nog ut. Den som väntar på nått gott väntar ALLTID förlänge eller hur vard et nu igen 🙂
    Stort lycka till när det är dax.
    Kram Emma

  • Lisbet

    Hej å hå…

    Äntligen har jag hittat tid till att surfa runt och hittade dig. SÅ snygg design du har. Gillar vattenkannan och ja..allt.

  • Louise

    Hej Stina!

    Spännande att ni snart får träffa ert barn!!! Jag träffade Lena W på stan igår och hon undrade om jag hört om du fått ännu. Lycka till nu och så får vi träffas på en fika så småningom.

    Kram Louise

  • Angelica

    Grattis till vinsten! Den är jättefin, den där Pippi-Lo’n!

    Ja du, undrar när lille pyret ska kika ut… Idag måste det vara 17 dagar över tiden, om jag inte är helt fel ute? Så det kanske hänt något nu? Man kan ju alltid hoppas. Det måste vara olidligt med denna väntan! Håller tummar & tår på att nästa inlägg meddelar bebisankomst!
    (Men du får ju givetvis skriva ett inlägg ändå alltså – blir så glad av vad som helst! *ler*)

    Ha det så bra tjejen!
    Kram / Angelica

  • Sven-Ola och Britt, Anna och Fredrik, Fredrik och Charlotte, Felix

    Hej!

    Grattis till lillkillen! Vi ser fram emot att träffa er i sommar!

    Kramar många från oss alla i Gällivare

  • Marina

    Kan meddela att den lille gossen har äntligen anlänt! Föddes i lördags.

    /Moster

  • Mia Westbom

    Vi skickar gratulationer och lyckönskningar till ”Lill-Stina”, nybliven mor, – och naturligtvis även till pappa Thomas, även om vi inte träffat honom ännu.
    Och vilken fin, imponerande blogg Stina!
    Önskar er alla tre allt gott framöver!
    ( Mia & Roger)

  • Ewa D

    Grattis till eran kille.
    Hälningar från Ewa. Per. Elin och Ida

Kommentera

