Mer till mors dag

Till Mors dag gjorde jag även en liten påse till Tomas mormor. Även den här mallen kommer från Card Carousel.

DSC_0098

Påsen är dekorerad med spets och lite blommor. Blommorna i själva påsen har jag gjort själv av pappersblommor och ståltråd. I mitten satte jag en pärla.

I helgen har det verkligen varit varmt här uppe i norr. Riktig sommarvärme!!! Hoppas nu bara att det håller i sig och blir en bra sommar och inte som ifjol när det bara regnade!

Ha det bra allihopa och TACK för alla gulliga kommentarer ni skriver 😀

Kram ztina

5 responses to “Mer till mors dag

  • Karin / Essmo

    Åååh va vackert! DU är verkligen superduktig på att få till det !:-) den är jättefin.. å nu måste jag in å kolla den länken.. 😀

    kram kram!

  • Carola

    Påsen blev oxå jättefin. Va´ bra Du talade om hur Du gjort blommorna. För jag undrade just…
    Och tack för länken.
    /Kram Carola

  • Pimmi

    Så otroligt läckra vattenkannorna blev, riktigt snyggt.
    Hoppas det går bra för dig
    Kram Emma

  • Alex

    Åh så fin! Så himla söt! Man vill bara ta upp den och klappa lite på den! 🙂

  • Angelica

    Sååå fin väska – så vackert! Måste verkligen kika in på den där länken där man kan köpa mallarna, det verkar ju finnas hur mycket vackert som helst där!

    Och dina vattenkannor då – wow! Jag gissar att både mamma & svärmor blev mer än glada va? *ler*

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de gott!
    Kram / Angelica

Kommentera

