fixar inför sommaren…

I veckan har det inte blivit så mycket scrappande, det har varit så mycket annat som ska fixas här hemma nu när sommaren snart är här! Vi har bland annat städat ute på gården, tvättat fönster (mest mamma – jag hjälpte bara till så gott jag kunde) och så har Tomas, pappa och svärfar satt upp ett tak ovanför vår uteplats nu i helgen… Det blev riktigt fint!!! Nu får vi äntligen ta fram utemöblerna och göra fint där ute! Längtar =D

Men jag hade i alla fall tänkt lägga ut en liten bild på min älskade fyrfota vän Gizmo. Den här bilden tog Tomas för en vecka sedan och den har snabbt blivit en favorit!!! Han blev så fin på den här bilden! Annars brukar han se väldigt knasig ut på alla bilder man tar på honom 🙂

DSC_0497sp

Hoppas att ni alla har det bra och att solen lyser på er!

Kram ztina

6 responses to “fixar inför sommaren…

  • Mia

    Låter underbart att få ta fram utemöblerna o fixa o städa det är sånt somhör våren till =)
    Men en sån vacker hund Du har…..jag är uppvuxen med en likadan o dom är så härliga familjemedlemmar förstår att bilden blivit en favorit!

    Ha det gott!
    Kram//Mia

  • Marina

    Fin bild!
    Visst vet du (och bebisen)om att det är den 10 maj idag =)
    Jag tycker att det ska börja hända saker nu….
    Väntar och längtar!
    Kram

  • Kamilla

    ÅÅå vilket underbart foto, dom är sååå fina goldisar…jag försöker övertala maken om en goldis..men nopp, där stöter jag på patrull 😉
    Härligt att röja fram sommaren, jag skulle också gjort det :s
    kram

  • Carola

    Förstår att den bilden blev en favvo!!! Den borde Ni ha på väggen nånstans! Hoppas Du mår bättre nu…
    /Kram Carola

  • Angelica

    Ja, det var verkligen en vacker bild! Jättefin hund ni har, han ser så ståtlig ut!

    Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi får hem vår vovve – gud var jag längtar! Sen ska banne mig jag också ta vackra hundbilder! *fniss*

    Ha de gott!
    Kraaaam / Angelica

  • Annica

    Åh! Vilket underbart foto! Hundar är annars ”hopplöa” att fota… Jag brukar få till en bild per 100 typ! 🙂
    //Annica H

Kommentera

