Majs månadstävling

Nu är majs månadstävling igång hos NorthernLightScrappers! Skynda dig dit och delta!!!!

Denna månad var det jag som fick äran att utse vilken utmaning som skulle göras. Så här ser mitt inspirationsalster ut till tävlingen.

dsc_0445

På LO:n har vi Tobias som experimenterar med en av julklapparna – en leksaksskruvdragare!!! Vid det här laget har han nog hunnit kolla så att varenda skruv i hela huset är ordentligt åtdragen 🙂

Igår hade vi här i Piteå en fantastisk vårdag, kändes nästan som en sommardag – så varmt var det! Ser ut som en kräfta i ansiktet efter att ha suttit ute hela dagen. Nu är det dags att gå ut och känna om denna dag blir lika varm och härlig. Undrar hur jag kommer att se ut ikväll i så fall 😉

Kram ztina

4 responses to “Majs månadstävling

  • Anna Öberg

    Åh, så läcker LO du ahr gjort och inte tala om ett-årskortet! Jag du är verkligen superduktig!
    Hur går det för dig då med magen och värkar m.m. Ja, det är ju inte så länge kvar för dig…Hoppas att allt går vägen och jag har också varit ut på Webben och kollat…man kan ju inte låta bli!

    Kramar// Anna

  • Angelica

    Vilket vackert kort till 1-åringen, *pekar neråt* Så himla sött!

    Även dena LO’n var ursöt! Så fint foto du har använt dig av!

    Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

    Du har lite grejer att hämta i min blogg!

    Kramkram / Angelica

  • Karin / Essmo

    Vilken härlig LO! Jättesöta foton! 🙂
    Jag tror du ser ut som en hummer idag då.. **fniss** 😉

  • Sara

    Åh va fin! Blir så harmoniskt med grönt i en lo tycker jag…
    / Sara

Kommentera

