Stora muffinsdagen!

Idag har här bakats muffins! Tre hela plåtar blev det som jag har fyllt med dumle och bär… MUMS! Vet inte hur länge sen sist det var som jag bakade muffins, flera år sen skulle jag tro…

I helgen hann jag bara scrappa tre alster till Mimas CC. Eller hann och hann, jag hade nog hunnit fler om det inte var för fogarna som har gjort ont hela helgen. Det är ingen höjdare att sitta länge och scrappa med värkande fogar kan jag säga! Men men, jag får väl fortsätta och scrappa till veckan istället. På måndag har vi scrapträff med vårt lilla gäng på ABF och på torsdag har NorthernLightScrappers sin andra scrapträff… Få se om vi blir ännu fler medlemmar denna gång 🙂

Sen har jag fått en award av gulliga Essmo. Hon gav den vidare till alla i sin blogglista så jag passade på att ta åt mig av den för den var så fin. 😉

Jag skickar den vidare till mina styrelsekompisar i NorthernLightScrappers; Carola, Keytan, Emma och Jessica.

Kram ztina

3 responses to “Stora muffinsdagen!

  • Angelica

    Oj vad mumsigt det låter härinne då! Tur att du inte la ut en bild på muffinsarna för då hade jag nog dreglat ner min skärm (tror inte det går på försäkringen va?)!
    Men det låter ju helt underbart med dumle och bär! Måste testa någon gång (jag är tyvärr ingen bak-mamma…)
    Grattis till awarden, sådana är alltid lika kul att få!

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

  • Carola

    TACK så JÄTTE-mycket Stina! Den awarden är jättefin! Glad! =)
    /Kram Carola

  • Jessica

    Stort TACK för awarden.
    Kram Jessica

Kommentera

