Altrad påskgåva

Det här är ett av de bidrag som jag vann med i helgens utmaningar. Temat var att skapa något i lila och grått, det fick vara en LO, ett kort, ett smycke eller något altrat. Självklart valde jag att altra!!!

Eftersom påsken är nära ville jag göra en liten påskpresent till min syster med familj, så det fick bli en altrad äggkartong fylld med kinderägg 🙂 Här kommer lite bilder…

dsc_0044

dsc_0042

dsc_0048

Det här tycker jag är mycket roligare att ge till någon än ett påskkort, speciellt när det är en barnfamilj som ska få det. Inspirationen hittade jag i någon utländsk blogg, men jag kommer faktiskt inte ihåg vilken… 😉 Himla kul var den att göra i alla fall, synd bara att det inte är påsk fler gånger om året så att man ge bort fler. Ägg hör ju ändå påsken till, skulle nog vara lite konstigt att komma med en sån här mitt i sommaren…

Vill passa på att önska er alla en riktigt GLAD PÅSK! Hoppas att ni alla får bra väder och hinner koppla av lite och njuta av våren!

Kram ztina

7 responses to “Altrad påskgåva

Kommentera

