En riktig scraphelg

I helgen har det varit en hel del scrappande! Jag har nämligen varit i Luleå på pysselmässan hela helgen och har hunnit göra en massa nya alster. Från början hade jag inte tänkt vara så länge nån av dagarna, på grund av fogarna, – men vem kan slita sig från denna underbara hobby när man verkligen inte måste…? Förutom allt roligt scrappande så har jag haft sällskap av fyra underbara tjejer vid bordet! Tack Keytan, Erika, Anneli och Maria för all inspiration,stöd och alla skratt ni delat med er av under helgen!

Sammanlagt hann jag delta i 6 utmaningar, 4 under lördagen och 2 under söndagen. Dessutom var jag med på Pysselgummans workshop och gjorde två jättefina minialbum. Så jag har en hel del att visa här framöver, men jag hade tänkt vänta till imorgon med att fota allt när det är ljust ute, så det kommer inte in nåt från helgen idag… Sen måste jag ju få säga hur överlycklig jag är över att ha fått äran att vinna hela 3 förstapriser!!!!! Känns otroligt roligt och uppskattat att andra tycker om det man gör! Sen vann jag även ett delat 3:dje pris och hela 3 vinster från helgens lotterier! Så lyckan har verkligen varit med mig i helgen!!!!

Men någon bild måste jag ju lägga in ikväll så jag kom på att jag fortfarande inte lagt in bilder på pappas födelsedagspresent. Eftersom min pappa röker pipa så köpte vi ett litet ”kit” till honom och satte i en låda som jag altrade litegrann. Kitet innehöll en pipa, tobak och tändstickor.

dsc_0034

dsc_0027

Dessutom satte vi lite sågspån i lådan så att pappa skulle känna sig riktigt hemma (han jobbar som snickare =). Lådan var något som Tomas hittade i sina gömmor och den passade verkligen in i temat.

Hoppas att ni alla får en bra påskvecka!!!

Kram ztina

5 responses to “En riktig scraphelg

Kommentera

