Ny LO…

Jag måste säga att jag verkligen kommit in i det här att göra layouter igen. Har ju haft en liten paus på just den fronten, tror att jag blev lite less, men nu är jag på G igen. Senast idag har jag hunnit göra tre stycken när jag, Millan och Marie träffades för att scrappa lite tillsammans. Man får alltid så mycket inspiration när man sitter med andra och scrappar…

I måndags hade vi vår månadsträff med scrapgänget. Keytan hade gett oss en LO skiss som utmaning. Tyckte så himla mycket om den att jag gjorde två LO:s utifrån den. Den första var den i helvitt som ni fick se igår och som ligger i inlägget nedan. Den andra blev helt olik den första i färg och stil:

dsc_0040

dsc_00451

Fastnade för pappret med ugglorna på en gång när jag såg det i vår lokala hobbybutik Rima, sååååå otroooligt gulligt! Pappret kommer från Prima marketing och heter My Mommy and me. I övrigt har jag använt mig av vit cardstock, brads, band, bling, utklippt dekoration från en overlay och chipboards. LO:n är på lilla Tobias små fötter, finns det något sötare än händer och fötter på barn som nästan är nyfödda!

Kram ztina

4 responses to “Ny LO…

Kommentera

