Blogcandy!!!

Att jag har haft turen att ha över 10.000 besökare måste ju firas!!! Därför har jag nu gjort iordning en liten blogcandy till alla ni som är in och läser. Jag valde att sätta ihop ett paket i vårens färger eftersom den snart är på intågande.

dsc_0009

Vill du vinna detta glada vårpaket? Gör då så här…
1. Skriva om mitt bloggodis och använda min bild i din egen blogg. (Om du inte har en blogg, så kan du ändå ha en chans att vinna det genom att lämna en kommentar till detta inlägg.)

2. Lämna sedan en kommentar i detta inlägg, så att jag kan besöka din blogg.

 

Du har fram till söndag 15 mars på dig att vara med och tävla. Lycka till!

Kram ztina

24 responses to “Blogcandy!!!

Kommentera

