Nyfiken

Nettans blogg kan man nu vara med i en skisstävling där skissen är gjord av Pimmigumman… Den kunde jag ju inte vara sen att hänga med på! Så här blev mitt lilla bidrag.

dsc_0005

dsc_0007

dsc_0010

LO:n är på lilla charmtrollet Tobias som alltid är lika nyfiken på att titta hur bilden blev i kameran =)

Jag har nog nästan aldrig gjort en LO i orangea färger, men nån gång ska ju vara den första! Jag kan inte påstå att jag tycker att det är en lätt färg, men det mesta brukar ju lyckas när man använder sig av svart-vita foton.

Ha det bra!¨

Kram ztina

5 responses to “Nyfiken

Kommentera

