Minialbum till mamma

dsc_0014

Här har jag gjort ett litet minialbum till min mamma. Det innehåller foton från när de för första gången följde med till stugan i Sappis. Mamma blev frälst så jag tänkte att ett minialbum för att minnas tillbaka skulle passa till henne. Träbiten som är kapad och gjord till fram och baksida är från Sappis. Här kommer fler bilder…

dsc_0017

dsc_0018

dsc_0019

dsc_0021

dsc_0022

dsc_0024

När man tittar i albumet längtar man verkligen tillbaka! Sappis får en att glömma alla måsten och krav som finns här hemma…

Hoppas att ni andra också har ett sånt här ställe att fara till. Det är så skönt att bara komma bort en stund och inte bry sig om nåt annat än sig själv =)

kram ztina

10 responses to “Minialbum till mamma

  • Carina

    UNDERBART!
    så fint att använda trä till pärmarna, särskilt om det kommer från stugan.

    Kram
    /Carina

  • Marina

    Å, så otroligt fint!
    Blir kul att se albumet sen!
    Kram

  • Milou

    har ju inte tänkt på att de går å skriva kommentarer här oxå, de är så mkt annat fint som distraherar en!! Jag förstår att dom blev förtjusta i sappis, det var en jäkligt härlig plats, vi måste nästan fara upp igen å spöa grabbarna i lite fiske 😀 Jaja vi ses imorrn så får du lära mej lite proffs scrapping 😀 kram millan

  • mamma

    Tack snälla ni för det fina albumet! Jag får tillbaka den känsla som jag hade där uppe när jag kollar i det . Du gör så fina grejor å det är ju upplevelser som man gömmer långt där inne å tar fram när man kollar på korten .Tusen Tusen tack !!!!

  • Articsisters

    Hej!
    Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
    Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

    Jag blev alldeles för länge hos dig. Så underbart med träalbumet men också med det härliga gröna kortet.

    Lisbet

  • Catta

    Vilket fantastiskt album! Av egen erfarenhet vet jag att dom brukar vara väldigt uppskattade dessutom. Blommorna som den på framsidan har verkligen blivit ditt signum, jättesnygga! Min favorit vad gäller alter, helt klart. Kram

  • Annica H

    Men SÅ snyggt! Stor liftvarning på träomslaget! 🙂
    Det måste bli en enormt uppskattad present!
    //Annica H

  • Kamilla

    OMG jag dööör !!! 😯
    Det där var ju bara sååå underbart vackert det är!! :mrgreen:
    kram kram

  • Addis

    Vilket jättefint album! Träpärmarna var verkligen superfina! 🙂

    Mvh
    /Addis

  • Helén

    Men gud så läckert, och originellt, att använda träbitar till omslag!! Så himla fint! Ger en härlig känsla till hela albumet, tillsammans med bilderna på stuga, vatten osv. Naturligt!

Kommentera

