Altrat grattiskort

Detta grattiskort gjorde jag till min syster när hon nyligen fyllde år. Lådan är från en förpackning med Petaloo blommor, de är så fina att jag har sparat dem i fall jag skulle komma på nåt att göra med dem… Just den här blev alltså ett altrat grattiskort.

marina1

marina2

marina3

Färgerna passar henne perfekt så jag blev riktigt nöjd med kortet.

Idag har vi i alla fall haft några grader varmare – alltid något. Hoppas bara att det blir ännu varmare till helgen så att man kan vara ute mer. Men det är inte alla som klagar på kylan. Vår Golden Retriver Gizmo trivs väldigt bra ute oavsett väder och temperatur. Han far omkring som en dåre här ute, rullar sig i snön och bygger snögrottor. Måste ut och ta kort på honom nån dag så ni får se hur snötokig han är…

Kram ztina

3 responses to “Altrat grattiskort

  • Pimmi

    Läckert, kul ide Det var jättefint och härliga färger. Jag gillar också grönt Kram Emma

  • Carola

    Jag har oxå sparat de där askarna. Och nu vill jag ju jättegärna lifta Din idé! Det var ett rent och snyggt altrat grattiskort det där.
    /Kram Carola

  • Karin / Essmo

    Vilket härligt kort i härliga färger..
    & Cd-skivan här under,kan inte fatta att jag missade den sist jag har härinne & kollade, den är ju bara HELT fantastisk! Vilken fin gåva med så underbara låtar på! :o) Kommer absolut att lifta den idén om det är okej?

    Tack snälla för dina söta ord hos mig, det värmer verkligen! & självklart får du gärna länka till mig! :o)Ha en fin dag!

    Kram Karin/essmo

Kommentera

