Väntan på ett mirakel…

Solen lyser utanför men tyvärr är det 18 minusgrader så då känns det inte riktigt lika lockande att gå ut. Just nu längtar jag efter vårvärmen då man kan sitta ute i solen och njuta…

Tänkte visa en LO som jag gjorde till en utmaning på en av våra trevliga scrapträffar. Jag valde att scrappa om vårt lilla kommande mirakel… =D      Måste väl erkänna att detta är en av anledningarna till att jag varit borta från scrappandet ett tag. Tröttheten gjorde att jag helt enkelt inte orkade… Men det har det varit värt, nu är ju trötteheten borta och inspirationen och lusten tillbaka!

mirakel1

mirakel2

Tack alla Ni för Era gulliga kommentarer!!! Det värmer i hjärtat…

Kram ztina

9 responses to “Väntan på ett mirakel…

  • Karolina (karehed)

    Åh, vad underbart att ni väntar på en liten. Grattis! :0)

    Layoten är jättesnygg! Gillar speciellt de fina swirlarna.

  • Carola

    Vad roligt att riktigt få dela glädjen med Er och ”tjuvkika” på Lilla Underverket! Det är en jättesnygg LO. Jag tycker om färgen och så tycker jag särskilt mycket om swirlarna och de så fint pyntade blommorna.
    /Kram Carola

  • Karin-Essmo

    Vilken otroligt fin layout med underbara färger !
    Grattis till ert lilla mirakel !=)

  • Marina

    Ååååhhh vad fint det blev!
    Tack ännu en gång för presenten, ska bli skönt att komma hemmifrån! =)

  • Kamilla

    Men ååh ska ni ha en liten scrappare 😆 grattis, och visst kan man vara trött 🙄
    Helt underbar LO du gjort!!

  • Mija

    Så mysigt..ett litet mirakel:) Härlig LO med underbara färger!

    Mija

  • Pimmi

    Underbar LO, blommorna är så vackra (för att inte tala om den lille/a på bilderna) ska nog lifta dem nångång tror jag, blommorna allså. Snygg helhet har du fått till Kram Emma

  • Annica H

    Oh en så fin layout, och en underbar anledning att scrappa! Stort Grattis! 🙂
    //Annica H

  • Annicka

    Härliga bilder och sammansättningar Stina, jag har nu hamnat i scrapbooking träsket tack vare dig och din inspiration i somras när vi jobbade, har börjat kurs hos Carro på ABF, jobbar i Rosvik på Fassvägen nu, tusen grattiskramar till dig och ert lilla stjärnskott!!//Annicka

Kommentera

