DT-alster till alla hjärtans dag!

För några veckor sedan fick jag ett nytt spännande DT-paket från Scrap-Ateljen med jättefina papper från Making Memories, LOVE NOTES!!! Eftersom jag älskar att altra så for tankarna nästan genast till någon söt liten ask. Efter lite sökande så hittade jag asken jag ville göra. Det är en take-out box där man kan välja om man vill ha flikarna gömda eller synliga…

Mallen jag hittade var så liten så jag tog och gjorde en egen, så här ser den ut…

Hittade även en söt glasburk som jag altrade till en mysig pillerburk med kärlekspiller i! =)

Just nu är det mycket projekt på G i mitt lilla scraprum… Håller bland annat på med Alla hjärtans dags grejer till älsklingen, grattiskort till både min mamma och syster och ett minialbum… Det mesta ska vara klart på lördag så nu blir det några intensiva dagar med scrappande… Inte för att jag klagar, jag får ju hålla på med en av de roligaste sakerna i världen!!!

Kram ztina

3 responses to “DT-alster till alla hjärtans dag!

Kommentera

