Uppdatering och nya awarder

Hej hej allihopa!!! Det  var ett tag sen känns det som. Har haft ett litet uppehåll i scrappandet, lusten har inte alls innfunnit sig =( Men nu är jag på G igen och scrappar för fullt. Dessvärre har jag inget nytt att lägga ut just idag eftersom inget av alstrena är klara än. Men jag lovar att det kommer inom kort!

Sen sist har jag fått två nya awarder!!! ALLTID lika roligt, om än jag känner att jag inte riktigt förtjänar dem just nu på grund av att jag inte skapat något nytt på länge. Dessa fina awarder fick jag av scrapcarola, tack igen!

helenaaward11

encouraged_award11

Dessa awarder vill jag ge vidare till några personer som jag alltid kan lita på när jag behöver inspiration! TACK!

Annica

Jenny

Kamilla

Sofia

Catta

Keytan

Emma

I helgen ska jag på Scrapeventet i Skellefteå! Det ska bli riktigt roligt att fara iväg och träffa likasinnade =)

Ha det bra allihopa!

Kram ztina

5 responses to “Uppdatering och nya awarder

Kommentera

