award…

11

Jag har fått en Award Av Jezzza.

Reglerna är sådana:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 5 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Nu ger jag den vidare till:

Pimmi

Catta

Carola

Keytan

Åsa

Ha det bra allihopa!!

Kram ztina

 

2 responses to “award…

  • Carola

    TACK Snälla Du! Vad glad jag blir:)(Få se nu bara om jag klarar av det här…. Tar väl punkt för punkt, så kanske… /Kram Carola

  • Kamilla

    Du är sååå värd den awarden 😀
    Vad mycket du hunnit med sedan sist jag hälsade på det var lääängesedan 😉
    Jag har insupit massa inspiration, tack o bock och julekram!!

Kommentera

