Adventskalender

j1

Efter att ha haft lite brist på inspiration ett tag satte jag mig en kväll och tittade runt på lite favoritbloggar. Var bland annat in på Annicas weblog och såg hennes otroligt fina adventskalender. Genast kom inspirationen och suget att scrappa tillbaka! Tack Annica för all inspiration!! 

Så här blev min adventskalender. Jag gjorde den med små tändsticksaskar, tror att jag senare nån gång ska prova att göra den med stora så att man får plats med lite mer…

Här kommer detaljbilder:

j2

j3

j4

j5

j6

j7

j8

j9

Vill även tacka alla andra scrappare där ute för all inspiration ni ger! Den kan verkligen behövas ibland!

Kram ztina

7 responses to “Adventskalender

Kommentera

