Länge sen sist…

Det var ett tag sen jag uppdaterade, jag vet… Men det har helt enkelt inte funnits tid till så mycket scrapping eller bloggande. Det enda jag scrappat senaste veckorna är DT-alster, men de visar jag inte upp ännu…

Julpysslandet har så smått tagit fart, jag har en hel del att göra framöver, både DT-grejer, alster till en utställning och så ska vi ha pysselkväll med jobbet där jag lovat att skapa lite inspirationssaker. Sen har vi ju naturligtvis mina egna julkort som ska göras…

Det här minialbumet gjorde jag förra året, tycker om det himla mycket så det kanske blir några fler i år…

Albumet är fyllt med julens mumsiga recept! En perfekt gåva i jultid…

Kram ztina

5 responses to “Länge sen sist…

  • Carina

    De albumet känner jag igen! Har du jobbat med DT-alster ??

    då har jag nåt FINT att se framemot!

    vi ses den 8 november.

  • Catta

    Vilket härligt album! Dessutom smart att samla favoritrecepten på ett ställe… Jag får en lätt drunkningskänsla när jag tar fram alla recept mot jul. Dessutom räcker inte minnet till vilka som faktiskt var goda och värda att göra =) Kram C

  • rebecka/bleckvard

    jättesnyggt ! 😀 och som du skrev en perfekt julklapp, och såna tips behövar jag nu! så tack 😀

  • Annica H

    Oh så fint! Hmmm… Blir lite sugen att göra något liknande! Tänk om dygnet bara hade några fler timmar?… :

  • Lisbet

    Jag har smitigt från städningen ett tag för att surfa runt och hitta lite inspiration för kommande projekt.

    Himlars vad läckert litet album med recept. Ska fundera ut vad jag ska ha i det.

    Du är välkommen att titta in hos oss. Sedan sist har vi gjort ett en tändsticksask – hybrid, ett speciellt minialbum med fiffig
    förvaring. Det har virkats flitigt och sist men inte minst en
    reflexblomma.

    Ha det gott
    Lisbet

Kommentera

