Första DT-paketet…

… landade idag i brevlådan! Har fått en hel del att skapa med och har redan massor med olika ideer på vad jag ska göra! Superkul!!! Skulle bara vilja vara ledig några dagar så att jag kan sitta och scrappa på heltid! Vilket drömjobb det skulle vara…

Kram ztina

3 responses to “Första DT-paketet…

  • Annica H

    Å va kul för dig!
    Ja.. Tänk om man hade åtminstone en dag eller två lediga/vecka för att scrappa!! Då kanske man skulle hinna bocka av lite idèer!?! 🙂

  • Pimmi

    Ska bli riktigt kul att se vad du får ihop av dina nya saker. riktigt snygg LO i svartvitt!! Jag har börjat på min också men lite små detaljer fattas. Kram Emma

  • Wildärtan

    Åh – ja håller med dig och Annica – det vore underbart att bara jobba deltid och ha tid för lite annat. Scrappnadet, t.ex…
    Jättekul att du blivit DT, jag ska lägga in dig på min blogglista – jag gillar din stil!!
    Kram!

Kommentera

