den som väntar på nå´t gott…

Jag vet inte hur många veckor sedan jag lovade min mamma att jag skulle scrappa en tändsticksask åt henne, men jag har liksom skjutit på det hela tiden…

Så nu när det väl var dags att göra den tänkte jag att hon skulle få lite plåster på såren, så jag scrappade även ett vin- och chokladkort till henne…

Hoppas nu bara att hon blir glad och nöjd! Hade tänkt ge det till henne imorgon!

Ikväll har det verkligen blivit mycket pyssel. För det första har jag ju altrat vinflaskan och tändsticksasken till min mamma, sedan har jag även påbörjat beställningar på fler vin- och chokladkort. Och inte nog med det, jag har även gett mig i kast med att delta i Magdas scrapfeber som pågår hela helgen! De hade jätteroliga utmaningar som jag nappade på direkt!

Hoppas att ni alla får en riktigt lugn och skön helg!!

Kram ztina

4 responses to “den som väntar på nå´t gott…

  • Catta

    Men så läcker tändsticksask och vilken skön text! Jag fortsatte i tankarna med orden ”och låt det brinna” när jag läste framsidan, men ditt avslut var ju helt klart smartare =) Vinflaskan blev också jättefin, du kan din altering. Måste bara få fråga hur ett vin- och chokladkort ser ut… låter som en väldigt klok kombination! Kram Catta

  • ztina

    tack, va gulligt!
    Själva kortet hänger ju på flaskan och är gjord som en ficka. Inuti fickan har jag sedan stoppat ner en lite lyxigare variant av mörk choklad!!! Tror att chokladen syns bättre på mitt förra vin- och chokladkort, ligger längre bak i bloggen…
    Kram ztina

  • mamma

    Tusen ,tusen tack för tändsticksasken!!!! Å jag blev himla glad å överraskad för vinflaskan med kort ,den ska inte röras .Det var värt att vänta på !!!!

  • cattis

    Riktigt snyggt!! =) Förstår att hon blev glad!

Kommentera

