minialbum med recept

Här ska scrappas i dagarna 7!!! Jag kommer nämligen att vara ensam hemma en vecka när älsklingen är borta med jobbet… Nu hoppas jag bara på att inspirationen håller, just nu har jag flera projekt jag vill ta tag i =D

Det här minialbumet gjorde jag till Tomas föräldrar och syskon… Det är fyllt med enkla smårecept på bröd och godsaker som man kan tillaga när man är ute i naturen. Enkelt att ta med på grund av storleken… Just det här exemplaret tillhör stugan i Gällivare…

Det fina ”kuvertet” av säckväv har Tomas sytt ihop. Jag får faktiskt med honom ibland på lite pyssel…

Själva albumet är utstansat från QKs dies minialbum. Det är sparsamt dekorerat eftersom man ska kunna ta med det ut på äventyr utan att förstöra något… Sidorna är ihopsatt med lädersnöre.

Alla sidor är laminerade så att de inte ska bli förstörda.

Nä, nu ska jag gå och börja pyssla… Kan inte hålla mig längre =)

Kram ztina

One response to “minialbum med recept

  • Malvina

    Åååå vilken fin. Jätte bra idée. Kuveret var ju jätte fint. Imponerad. Å du tack för din kommentar, blev jätte glad. När jag uppdaterar min länk lista åker du in där. : )
    Ha det bra. Malvina (nu igen)

Kommentera

