midsommarpojke…

Det här kortet har jag haft liggande länge utan att veta vad jag skulle göra med det… Men så en dag föll allt på plats och till världen kom den här LOn…

En riktigt somrig bild där jag tog tillvara på de gröna och lila färgerna som finns på kortet. Jag har använt mig av rub-ons, blommor och knappar till dekorering, rubriken är delvis skriven för hand och delvis thickers.

Var in på Jennys och Jezzzas sidor och hittade en rolig beskrivning av en scrappares utveckling… Gå in och läs! Vred mig av skratt när jag läste den…

Vill passa på att tacka alla er som skriver så gulliga kommentarer, det värmer!!! Nu ska jag göra mig klar för att fara och se Mamma Mia på bio… Hoppas att den är så bra som alla säger…

Kram ztina

3 responses to “midsommarpojke…

  • JezzzA

    Den LO: var ju super fin!!!!
    Ja vist är den rolig en scrappares utveckling den stämmer ju bara så bra med!;)

  • M@gs

    Visst är det härligt när man plötsligt bara vet. Och oftast (som i det här fallet) blir det bara såååå bra.
    Kram

  • Malvina

    Fin lo. härlig sommarbild. Alltså ditt album med ramar. Mållös. Har sett ett sånt album för länge sedan och då tänkte jag att ett sådant måste jag göra. Glömde bort det. Nu blev jag ju jätte sugen. Tack för inspirationen

Kommentera

