tre tackkort…

Mitt jobbs lilla upptakt i Storforsen blev lyckad, vi hade det riktigt trevligt! På vårt jobb har vi turen att ha tre duktiga fritidspedagoger som tog oss med in i Äventyrspedagogikens värld. De hade förberett ett jätteroligt äventyr där vi fick lösa mysterier och träna samarbete. Som tack hade vi köpt dem en liten gåva och jag gjorde tre små tackkort i olika färger. Än en gång fick jag användning för mina fina garner som jag nyss köpt in. Här ser ni dem i lite fler färger…

 

 

Nu är det dags att gå och packa upp och packa om väskan inför nästa äventyr…

Kram ztina

One response to “tre tackkort…

Kommentera

