Vin- & chokladkort

Nu har jag gjort mitt första vin- och chokladkort! Jag har gjort en ficka där jag stoppat in en ”finare” chokladkaka och sedan hängt den runt halsen på en rödvinsflaska. Det var riktigt roligt att göra, jag måste nog göra fler här framöver. Ide´n fick jag från Tant scrappa och så här blev resultatet…

Tänkte först färglägga med mina promarkers, men jag känner inte riktigt att jag kan tekniken ännu samt att jag inte har tillräckligt med färger ännu så jag höll mig till akvarellfärgerna istället! Det kändes tryggt =)

Kram ztina

8 responses to “Vin- & chokladkort

  • Caroline

    Oj jisses så mycket läckert du har hunnit med att scrappa! Måste nog ge mig på en sån där vin- och chokladgrej också, den är ju perfekt att ha med när man går bort. Har du nån mall? Ta med den 1 september isåfall. Ser fram emot att få börja träffas igen. Har du hört nåt mer om att slå ihop grupperna? Hoppas allt är bra annars. KRAM!

  • Kamilla

    OMG vad fin den var!!
    Jag måste nog prova mig på en sådan 😀
    Tack för inspirationen!!

  • Anita/AniLi

    Tack för kommentaren inne hos mig!
    Har kikat runt här lite och måste säga att du gör verkligen en massa fint!
    Ha det gott!
    Anita

  • Annebritt

    LYCKLIGA MIG!!!! som fick den fina vinflaskan! Hörde av mamma Elsy om din blogg som jag äntligen lyckades hitta. Jag är helt förstummad av allt fint ”pyssel” du gjort.
    Vinflaskan har fått hedersplats här hemma och där ska den förbli ”osprättad”.
    Tusen tack än en gång!
    KRAM
    Annebritt

  • JezzzA

    Vist är det rikitgt roligt att göra flask kort ! har med gjort några stycken,Men det var ett tagsen nu …. Kanske ska göra Ditt var suuper fint iallafall!

  • Jeanette

    Oj vad fint det blev. Kanonsnyggt verkligen. Gillar lo´n ovan också ”sju…” Fint med staketet nederst. Kram Jeanette

Kommentera

