En altrad burk…

I helgen har jag bland annat altrat en liten burk som jag ska använda till att lägga de pengar i som jag får från t.ex. beställningskort. Dekorerade den med både band, blommor, pärlor och swirles. Älskar verkligen de fina blommorna från Prima, färgerna är otroligt vackra. Här kommer lite bilder på burken och detaljerna…

Just nu är jag verkligen inne på att altra, gick på loppis igår och det enda jag kunde tänka på var att hitta något att altra… Älsklingen min funderar nog snart på om jag håller på att bli knäpp =)

Hittade i alla fall en fin gammal låda där jag hade tänkt förvara smycken som jag senare ska scrappa med, och en otroligt fin gammal kakburk med glas på locket. Den vet jag inte riktigt vad jag ska göra med än, men det kommer jag nog på tids nog.

Kram ztina

4 responses to “En altrad burk…

Kommentera

