Scrappa på canvas-tavla

Efter att lilla Tobias varit hos fotografen fick jag en beställning av min syster att jag skulle göra något med dessa små kort. Resultatet blev en avlång canvastavla i lintyg där jag dekorerade med papper, knappar, rub-ons och chipboard-bokstäver. Bokstäverna är först målade i mörkbrunt och sedan sprayade med guldfärg.

Nu har jag blivit lite sugen på att delta i någon scraptävling, måste runt och titta vilka utmaningar som finns. Har ni några tips så säg till!

Kram ztina

5 responses to “Scrappa på canvas-tavla

  • Tezzan

    Den är ju helt underbar… Måste minnas denna när vi tar Dario till fotografen, scrappa på canvas var ju ypperligt för dessa foton.

  • Lotta

    Åh, så fin denna är! Måste ta foton på mina barn nu och skapa en sån tavla. Jättefin!

  • Wildärtan

    Åh – den här är ju sååå snygg!!

  • baileyz

    Hej.
    Jag undrar om d e något speciellt man ska tänka på när man scrappar på canvas? Ska man använda nått speciellt lim? Ska man kanske inte använda vissa saker.. kan man måla o fästa papper på sedan osv?

  • ztina

    Jag är absolut ingen expert på att scrappa på canvas, jag har använt mig av samma lim som jag har till scrappingen och det har då funkat hittills 🙂
    Det är nog bara att prova sig fram – allt har du funkat för mig än så länge…
    Kram ztina

Kommentera

