Pysselsugen…

Igår kom det ett väldigt fint paket hem i brevlådan från Magdas scrapbooking! Beställde en hel del blommor och dekorationer och blev mycket positivt överraskad över hur de såg ut i verkligeheten… De var otroligt fina!!!! Nu vill jag bara sätta mig och pyssla med mina nyinköpta grejer men jag tror ändå att det får vänta till på söndag. Här i Piteå är det nämligen festival på G och det vill man ju inte missa. Det är ju trots allt bara en gång per år, scrappa kan jag ju göra till veckan… Men jag måste erkänna att det kliar i fingrarna!

Lägger in en sommrig LO på Moa med en annan kompis. För nu har ju värmen äntligen kommit hit och vi hoppas verkligen att den kommer att stanna!!!

Dags att hoppa i duschen och ge sig iväg på festivalbesök!

Kram ztina

One response to “Pysselsugen…

  • Gunilla75

    Hej!
    Jag hittade hit via svensk scrapbooking. Jag ville bara säga att jag tycker att du gör mycket fint! Underbara kort och härliga LO:s!
    Hit återkommer jag fler gånger.
    Jag önskar dig en bra dag!
    //Gunilla

Kommentera

