Kärlekskort

Sitter för närvarande och gör ett bröllopskort och kom att tänka på att litet kärlekskort som jag gjorde till min älskling på alla hjärtans dag…

Jag gjorde ett dragspelskort med lite blandade mönstrade papper som jag hittade i gömmorna… Jag började med att måla kanterna på stommen med akrylfärg innan jag klistrade fast papprena.

Framsidan har ett stort trähjärta som dekoration och bokstäverna är från BasicGrey.

 Jag valde att dekorera även baksidan på kortet…

Nej nu måste jag bara fortsätta med bröllopskortet, har tagit för lång rast… =)

Kram ztina

4 responses to “Kärlekskort

  • mamma

    Va himla gulligt ! Det har man aldrig fått se .

  • Marina

    Precis vad jag också tänkte skriva! =)
    Super gulligt, skulle vilja läsa dikten =) Är den egenkomponerad eller tagen?

  • ztinaspysselvra

    Den är faktiskt tagen, men jag minns inte vart ifrån:

    Att vakna varje morgon
    till en himmel som är blå
    Att få känna riktig lycka
    är förunnat väldigt få
    Men jag har haft den lyckan
    att jag har träffat dig
    Och det är det som jag vill säga
    att DU är bäst för MIG!

    Visst stämmer den =)

  • Marina

    Ja, den stämmer bra! =)
    Kram

Kommentera

