Minialbum Baby boy

Nu är minialbumet färdigt. Jag har gjort ett MyWord-album från BoBunny. Så här blev resultatet:

 Hade som sagt var bestämt mig för att göra ett album med mycket dekorationer, och det blev det! Sidorna är klädda med lite olika papper som jag hittade och som matchade varandra, de är inte från en och samma kollektion.

Swirvlarna har jag stämplat först med mörkbrun färg och sedan ljusbrun för att skapa 3D-effekt. Trollsländan är från ett halsband köpt på Ur & Penn.

På den andra sidan har jag använt mig av både gnuggisar och stämplar som dekoration. På den stora gruggisen står det ”My little explorer” och det stämmer väldigt väl överens med Tobias. Han vill utforska allt!

Nästa uppslag är också dekorerat med stämplar och gnuggisar. Trollsländad kommer från ett MME-papper. Den är utklippt och behandlad med Glossy accents vilket ger en skinande 3D-effekt och gör motivet tåligt. De otroligt fina blommorna som jag har förälskat mig i kommer från Prima Marketing och heter Belle Fleur och finns bl.a. hos Skaparlusten.

På siste uppslaget har jag med en liten vers:

He´s a little touch of heaven. Sent down from above.

He´s filled our lives with happiness and our hearts full of love.

Ramen kommer från K&Company. Blomman på sista sidan är också den behandlad med Glossy accents. De olika chipboardsen med orden Adventure, Long Ago m.m. kommer från DCWVs ”Once upon a time”.

Ha en riktigt skön fredagskväll! Själv ska jag scrappa lite papperspåsar till två födelsedags”barn” =)

Kram ztina

11 responses to “Minialbum Baby boy

Kommentera

