Tungan rätt i mun…

Eftersom det dåliga vädret fortsätter så fortsätter jag att scrappa för fullt… Är snart färdig med minialbumet men hann sticka emellan med en ganska enkel LO till Moa.

Tycker att kortet är ganska läckert, skulle tro att hon är kring 4 år? Ville hålla LO:n ganska enkel eftersom blomman är så stor. Till stämplarna har jag använt akrylfärg så att jag kunde få den nyans jag ville ha. Sedan har jag ritat ramarna och prickarna med guldpenna.

Har börjat hitta många smycken som man kan dekorera med. Den här söta fjärilen är till exempel från ett örhänge…

Blomman är från ett hårspänne där jag bara tagit bort snodden och sedan stämplat med lite guldfärg ovanpå…

Jag skulle tro att jag lägger ut minialbumet imorgon om det nu inte blir strålande solsken för då ska jag verkligen inte sitta inte mer än nödvändigt. Men chansen är nog inte så stor så minialbumet är med största säkerhet inlagt imorgon!!!

Kram ztina

3 responses to “Tungan rätt i mun…

Kommentera

