Moas första LO

Det här är Moas första LO som hon gjorde i oktober 2007. Då var hon bara 10 år men redan en stjärna på scrapbooking! =)  Upplägget är helt hennes eget och färgerna hon valde passar ju perfekt!

Själv håller jag just nu på med ett minialbum till Tobias… Tänkte försöka göra det med ganska mycket dekorationer och jag har lite planer på hur jag vill att det ska bli, men vi får väl se om jag lyckas…

Kram ztina

One response to “Moas första LO

  • Marina

    Snygg! Vet ej om jag har sett den förrut. Visade den för Moa, men hon visste tydligen om att du skulle sätta in den =/ , mamma borde väl också få veta =)

Kommentera

