Storasyster…

På den här LO:n valde jag att måla med akrylfärg för att få samma rödfärg bakom kortet och runt ramen som blommorna… För mig är det oftast grundpappret och naturligtvis färgerna på korten som styr färgvalet på LO:n, men i det här fallet blev det dekorationerna som styrde…

Bakom kortet har jag satt in en flik med lite text…

Swirvlarna är stämplade och till min förtjusning hittade jag en stor knapp som passade perfekt till färgvalet =)

Bakom rubriken stämplade jag med silverfärg för att få det mer levande. De små bokstäverna är ”Hippie Chick” utstansade med Cuttlebuggen och den stora är från Basic Grey.

Idag har vi sol ute men vindarna är fortfarande kalla. Jag lovar att värmen kommer att komma nästa vecka när jag börjar om att jobba… =(

Kram ztina

3 responses to “Storasyster…

  • Marina

    Också supersnygg, men jag skulle vilja veta vad som står i texten.
    Nyfiken=)

  • ztinaspysselvra

    Det står…
    Så fick du då ännu en lillebror; en liten Tobias att ta hand om och leka med. Det är kanske inte alltid det lättaste att vara äldst i syskonskaran, men du gör ett riktigt bra jobb som STORASYSTER…

  • willow

    Vilken härlig LO! Och färgerna harmonierar vekligen med varandra!!!

Kommentera

