Absolutely adorable!

Har stått hela dagen på loppis och känner mig lite småtrött, steg ändå upp 04:45 i morse… Men innan jag går och vilar mig en stund ska jag bara lägga in en ny LO som jag gjorde igår kväll. Satt och tittade runt bland en massa olika bloggar och blev inspirerad av alla krusiduller och blommor…

Hon är ju bara för söt, min älskade trollunge! Valde att stämpla även direkt på själva blomman vilket gav ett lite orientaliskt utseende.

Näe, nu måste jag vila innan nästa grej, vi ska nämligen fara och äta surströmming hos brorsan!

Kram ztina

One response to “Absolutely adorable!

Kommentera

