Konfirmationskort

Har fått en beställning på ett konfirmationskort… Eftersom jag aldrig gjort något förrut så tog det ett tag innan jag kom på hur jag ville göra det. Eftersom jag ville ha ett snyggt kors på så gick jag till Ur & Penn där de har 50% rea och köpte ett halsband och tog bort kedjan… Jag tyckte att det blev ett ganska modernt och ungdomligt kort…

Ha det bra

Kram ztina

3 responses to “Konfirmationskort

  • mamma

    Jättefint !

  • Marina

    Snyggt!
    …men du kan ju hälsa på syster någon gång också….. inte bara pyssla!Har lite fräna kort som du kanske vill använda om jag har tur =)

    ses?

  • ztinaspysselvra

    Tack!
    Ja ja, jag ska komma förbi =)
    Hade faktiskt tänkt komma förbi en sväng idag men jag har suttit och sorterat alla pärlor, knappar och brads eftersom jag klantigt nog tappade ut hela lådan på golvet… Snacka om terapi! Det tog ungefär 1 ½ timme!!!!!!
    Sedan var klockan så mycket så jag sköt upp det… Men jag kommer nog förbi imorgon, har lite grejer till dig…

Kommentera

