Favoriter…

Har tagit en paus i målandet; håller på att måla om huset och det blir lite långtråkigt att stå där i skuggan… Solen skiner faktiskt idag och det är ganska varmt ute. Hoppas bara att det blir lika fint väder nu till Midsommar. Imorgon far vi upp till stugan och stannar där tills på söndag. Det kommer att bli riktigt härligt att få koppla av där några dagar!

Lägger in foton på några av mina favorit layouts…

Jag bara älskar det här fotot på Moa, här är hon cirka 2 år gammal. Blev så glad när jag hittade dessa papper för de passar perfekt till hennes färgglada tröja!

Här har Moa blivit lite större och hugger in i en glass… Den här layouten vann jag med i en tävling som anordnades under PIP (pyssel i piteå) i vintras.

Här har vi Moas lillebror Jens. Detta är nog en av de första layouterna jag gjorde om honom. Jag bara älskar fotona för de visar verkligen sann glädje…

Sista bilden är på Tobias, det nyaste tillskottet i syskonskaran… Han kan verkligen charma ALLA med sitt leende och sina miner!

Nu är det bara att återgå till målandet, har i alla fall en vägg kvar som ska tas idag…

Kram ztina

4 responses to “Favoriter…

  • Marina

    Vilka snygga barn! =)
    Och vilka sygga layouter!
    Måla på du som får vara ledig =( Själv har jag 6 timmar kvar att jobba innan jag tar 8 veckors SEMESTER!!!!!

  • ztinaspysselvra

    Tackar, tackar!
    Med 8 veckors semester tycker jag inte att du ska klaga =P
    Hoppas att du hade en riktigt skön hemmakväll igår… Idag är det väl tillbaka till verkligehetn =)

  • Marina

    Min hemmakväll var ljuvlig =) Verkligheten var fort tillbaka.
    Kan meddela att mina 8 veckors ledighet kommer nog mest att handla om VATTKOPPOR! =(
    Jens fick det i går och sen är det väl bara att vänta på att Tobias ska få det =(!
    Där rök den sköna ledigheten!

  • ztinaspysselvra

    Men va kul =D
    Du har ju faktiskt önskar att de skulle få vattkoppor… det kanske bara inte var riktigt rätt tidpunkt…
    Nu är vi snart färdigpackade och redo att fara! Hoppas att ni får en bra Midsommar!!!

Kommentera

